Zamknij

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

10

Product was successfully added to your comparison list.

Gwarancja i serwis

 

Gwarancja i serwis 

Wszystkie produkty RoboJet są objęte gwarancją. Czas trwania gwarancji to:

    • 24 miesiące dla osób prywatnych 
    • 12 miesięcy dla przedsiębiorców

 

Gwarancja jest świadczona w systemie door to door co oznacza, że każdy produkt RoboJet jest serwisowany bezpośrednio przez nasz przeszkolony personel serwisowy.


CO NALEŻY ZROBIĆ, ABY SKORZYSTAĆ Z GWARANCJI? 

1. Skontaktuj się z nami, jeżeli stwierdzisz nieprawidłowe funkcjonowanie urządzenia poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie (numer jest podany na stronie TUTAJ). Bardzo możliwe, że będziemy w stanie pomóc zdalnie, ponieważ nasze urządzenia charakteryzują się bardzo dużą niezawodnością. W przypadku, gdy nie jesteśmy w stanie pomóc zdalnie to proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami. 

2. Zarejestruj zgłoszenie reklamacyjne poprzez formularz kontaktowy wybierając temat "Reklamacja – zgłoszenie", który znajduje się w liście rozwijanej w na stronie z formularzem kontaktowym. W formularzu należy wypełnić wszystkie wymagane pola, a następnie wysłać zgłoszenie. 

3.Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu wraz i kartę gwarancyjną. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.

– w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)  
– zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
– załącz kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją) 

4.Wyślij urządzenie na adres:

RoboSerwis 

ul. Jórskiego 12

03-584 Warszawa

tel. (22) 783 783 6

kom. 790 634 007

 

5. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.


PAMIĘTAJ: 

    • Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
    • Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
    • Jeżeli naprawa została objęta gwarancja to masz prawo do zwrotu kosztów przesyłki w wysokości równej najniższej kwocie zapewniającej bezpieczne przesłanie towaru –  nie dotyczy to przedsiębiorców. Aby skorzystać z przysługującego Ci zwrotu kosztów przesyłki należy przedłożyć dokument potwierdzający wysłanie przesyłki. Dokument musi zawierać prawidłowy adres nadawcy oraz adres doręczenia. Dowód wraz z numerem konta należy przesłać w formie elektronicznej za pomocą formularza kontaktowego. Płatności są realizowane w formie przelewu bankowego na konto klienta.


KOSZTY NAPRAW NIE OBJĘTYCH GWARANCJĄ ORAZ NAPRAWY POGWARANTACYJNE: 


Koszty napraw (nie uwzględniają części zamiennych): 

    • Sprawdzenie bez wymiany części – 50 zł
    • Wymiana akumulatora, szczotek, kółek, filtrów, czyszczenie – 60 zł
    • Wymiana modułów elektronicznych, tj. czujniki, silniki – 80 zł
 

Koszty części

    • Płyta główna – 400 zł
    • Kółko przednie – 30 zł
    • Koło lewe/prawe – 100 zł
    • Silnik szczotki bocznej – 80 zł
    • Włącznik – 80 zł
    • Moduły elektroniczne – od 30 do 200 zł (w zależności od modułu)



* podane ceny są cenami brutto