Zamknij

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

10

Product was successfully added to your comparison list.

FAQ

 

Najczęściej zadawane pytania 

  • RoboJet Air AH-157 
    •     Co zrobić jeśli RoboJet Air AH-157 nie wraca do stacji dokującej? 
        Wystarczy przeprowadzić proces parowania stacji dokującej z robotem:
        1) Naciśnij i przytrzymaj przycisk lampy UV, na wyświetlaczu robota pojawi się napis Cd,
        2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk Time na stacji dokującej, aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy.
        Parowanie zakończone.
    •     Co zrobić jeśli RoboJet Air AH-157 "nie widzi" wirtualnej ściany? 
        Wystarczy przeprowadzić proces parowania wirtualnej ściany z robotem:
        1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej/,
        2) Włącz wirtualną ścianę,
        3) Dotknij i przytrzymaj przycisk lamy UV aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy,
        4) Wąskim przedmiotem wciśnij i przytrzymaj przycisk znajdujący się z tyłu wirtualnej ściany do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy.
        Parowanie zakończone.
    •     Co zrobić jeśli zderzak RoboJet Air AH-157 blokuje się/pojawia się błąd E3? 
        Wystarczy kilka razy 'pacnąć' w zderzak.
        Jeśli to nie pomoże to należy go zdjąć.
        Nie grozi to utratą gwarancji i jest to bardzo prosta czynność.
        Wystarczy go chwycić od spodu za dwa odstające zaczepy i lekko pociągnąć do góry. Zderzak powinien bez problemu zejść.
        Należy przetrzeć zderzak od środka oraz elementy robota, o które zderzak się opiera i następnie założyć go tak jak był poprzednio.
  • Co zrobić jeśli w RoboJet Sensual nie działa pilot zdalnego sterowania? 
      Aby pilot zaczął działać wystarczy przeprowadzić proces parowania pilota z robotem:
      1) Nacisnąć przycisk “ENTER” na pilocie na ok 3-5 sekund.
      2) Trzymając przycisk “ENTER” na pilocie włączyć robota (przełącznikiem z boku).

      Robot powinien wydać dwa razy dźwięk (BIP…BIP), który oznacza parowanie pilota.
      Jeśli nie słychać dźwięku wyłączyć robota i spróbować jeszcze raz.
  • Jak robot odkurzacz RoboJet radzi sobie z sierścią zwierząt? 
    • Sierść zwierząt faktycznie wymaga poświęcenia zdecydowanie więcej uwagi niż zwykły kurz zbierający się w domu. W tym przypadku odkurzacz automatyczny RoboJet będzie Twoim sprzymierzeńcem. W przypadku zwierząt w domu zalecamy ustawić sprzątanie codziennie dzięki czemu nasze mieszkanie będzie zawsze wolne od sierści.
    • Sierść zwierząt zawiera ogromne ilości alergenów stąd nieodzowna będzie dodatkowa sterylizacja, którą może zapewnić odkurzacz RoboJet Sensual, który przy pomocy lampy UV, zabija do 98% bakterii.
  • Mam w domu dywany i wykładziny. Czy inteligentny odkurzacz RoboJet sobie z nimi poradzi? 
    • Dywany i wykładziny nie są dla RoboJet żadnym problemem jeśli ich wysokość nie przekracza 1 cm. Jeśli są wyższe to najlepiej jest sprawdzić odkurzacz w działaniu. Odkurzacz może mieć problem z wjechaniem na wysoki dywan i traktować go, jako przeszkodę. W takim przypadku trzeba będzie mu pomóc i lekko go popchnąć. Pamiętaj, że jeśli zamawiasz nasze produkty przez Internet masz zawsze możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.
  • Mam w domu progi i listwy dylatacyjne. Czy to problem?
    • Zaokrąglone listwy łączące elementy podłogi nie stanowią najmniejszego problemu. Odkurzacz robot będzie po nich przejeżdżał nie blokując się. Progi w domu mogą powodować, że urządzenie będzie się na nich blokować. Oczywiście to zależy od ich wysokości. Jeśli nie są wyższe niż 1 centymetr robot w zależności od kąta najazdu pokona przeszkodę. Jeśli jednak sobie nie poradzi należy przenieść go przez próg.
  • Czy mogę wydzielić strefy, w których odkurzacz RoboJet nie będzie sprzątał? Jak mam to zrobić? 
    • Wszystkie automatyczne odkurzacze RoboJet na wyposażeniu mają wirtualną ścianę, którą będziesz mógł ograniczyć miejsce sprzątania. Wirtualna ściana jak sama nazwa wskazuje działa niczym niewidzialna ściana. Robot po jej włączeniu automatycznie będzie wiedział, które miejsca powinien ominąć.
  • Czy automatyczny odkurzacz RoboJet może sprzątać podczas mojej nieobecności?
    • Oczywiście, że TAK. Wszystkie inteligentne odkurzacze RoboJet” posiadają stację dokującą, z której mogą rozpocząć sprzątanie w zaprogramowanym przez Ciebie czasie. Gdy bateria zacznie się wyładowywać urządzenie samo powróci do stacji dokującej, aby doładować akumulator.
  • Mam dużo mebli oraz rzeczy na podłodze.  Czy to nie przeszkadza w odkurzaniu? 
    • Przy pierwszym odkurzaniu najlepiej jest śledzić pracę odkurzacza automatycznego, aby ocenić, które miejsca mogą stanowić problem. Zaleca się uprzątnięcie luźnych kabli oraz drobnych rzeczy z podłogi.
  • Czy odkurzacz wjedzie i posprząta również pod meblami?
    • Jeśli chcesz, aby RoboJet odkurzył również pod meblami sprawdź przed zakupem jaka jest wysokość przestrzeni pod meblami. Jak już to zrobisz sprawdź w opisie poszczególnych modeli, jaką mają wysokość. Robot bez trudu posprząta niedostępne miejsca jeśli będzie miał zachowany odstęp na górze nie mniejszy niż 0,5 cm.
  • Mam alarm w domu. Czy robot odkurzacz go nie uruchomi podczas sprzątania? 
    • Alarm nie stanowi problemu, należy jednak pamiętać, aby włączyć tryb poruszania się zwierząt domowych, co uchroni przed niepożądanym uruchomieniem alarmu.
  • Jak działa mop?
    • MOP jest nakładką z mikrofibry montowaną od spodu robota odkurzacz. Można go używać tylko i wyłącznie na gładkich powierzchniach typu gres lub parkiet. Mikrofibra wyciera podłogę, a jeśli ją zwilżysz będzie ją dodatkowo zmywała. MOP jest bardzo przydatną funkcją szczególnie w kuchni, gdzie podłoga powinna być zmywana codziennie. Mikrofibra jest instalowana na „rzep” i może być prana w pralce lub ręcznie.
  • Jak postępować z baterią w urządzeniu, aby jak najdłużej zachowała swoją żywotność? 
    • Aby urządzenie jak najdłużej zachowało swoją żywotność należy przy normalnym użytkowaniu pozostawiać je cały czas podłączone do ładowania poprzez stację dokującą.
    • W przypadku dłuższej przerwy w użytkowaniu (ponad 2 tygodnie) najlepiej zostawić urządzenie odsunięte od ładowarki wraz z przełącznikiem urządzenia w pozycji "off".
    • W przypadku kilkumiesięcznej przerwy w użytkowaniu zaleca się wyjęcie baterii z urządzenia na czas przerwy w użytkowaniu.