1. Wypełnij wymagane pola i wyślij zgłoszenie.
2. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić. Tylko pamiętaj, że zwracany produkt musi być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.
3. Dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
4. Wyślij zwracany produkt na adres biura podany w zakładce Kontakt .
5. Po otrzymaniu i przyjęciu zwracanego produktu wystawimy fakturę korygującą, którą otrzymasz w wiadomości e-mail.
6. Wydrukuj fakturę, podpisz oraz odeślij nam mailem podpisany skan.
7. Po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej zwrócimy Ci pieniądze na wskazane w formularzu konto
PAMIĘTAJ:
Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) – procedura nie dotyczy przedsiębiorców.
Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia od umowy). Jednak będziemy niezmiernie wdzięczni za taką informację.
Ponosisz w pełni odpowiedzialność za obniżenie wartości zwracanego produktu w wyniku korzystania z niego. Tym samym ponosisz koszty za naprawienie szkody. W przypadku użytkowania urządzenia na Twój koszt zostaną wymienione wszelkie elementy eksploatacyjne oraz inne noszące ślady użytkowania.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych \"za pobraniem\"
Przesyłka musi być odpowiednio zabezpieczona, aby nie została uszkodzona w trakcie transportu
Jeżeli dostarczony produkt będzie niekompletny, bądź będzie nosił ślady użytkowania zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.
Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki i po spełnieniu następujących warunków:
– dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT)
– oznaczenia produktu nie mogą być uszkodzone – produkt musi być kompletny i zawierać wszystkie akcesoria
– produkt wyślij przesyłką kurierską lub korzystając z opcji pocztowej \"Paczka polecona\" z wykupieniem ubezpieczenia
UWAGA: Procedura zwrotu nie dotyczy towarów, na które została wystawiona faktura VAT na firmę w związku z tym, że przepisy o sprzedaży konsumenckiej stosuje się tylko, gdy do umowy dochodzi między sprzedawcą a osobą fizyczną, która nabywa rzecz ruchomą w celu niezwiązanym z jej działalnością zawodową lub gospodarczą. Biorąc fakturę na firmę następuje rezygnacja z uprawnień konsumenckich w zamian za możliwość np. zaliczenia zakupu w koszty firmy.
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1. Wypełnij wymagane pola i wyślij zgłoszenie.
2. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu wraz z kartą gwarancyjną. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
– w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie) – zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą – załącz kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
WAŻNE!
Do urządzenia należy dołączyć w dowolnej formie numer zgłoszenia, który otrzymasz mailem po prawidłowym wysłaniu niniejszego formularza! Brak numeru zgłoszenia przesłanego razem z urządzeniem może uniemożliwić identyfikację urządzenia przez co proces realizacji zgłoszenia może się znacznie wydłużyć.
3. Wyślij urządzenie na adres:
Serwis RoboJet
ul. Warszawska 43/162 05-820 Piastów tel. (22) 355 31 55 E-mail: kontakt@robojet.pl
4. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.
PAMIĘTAJ:
Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia
Do urządzenia należy załączyć kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu. Urządzenia bez załączonych dokumentów uprawniających do skorzystania z uprawnienia gwarancji zostaną naprawione odpłatnie.
JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
1. Wypełnij wymagane pola i wyślij zgłoszenie.
2. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu wraz z kartą gwarancyjną. Dokumenty należy przykleić na zewnątrz opakowania tak, abyśmy odbierając przesyłkę mieli do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.
– w taki sposób, aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie) – zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą – załącz kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją)
WAŻNE!
Do urządzenia należy dołączyć w dowolnej formie numer zgłoszenia, który otrzymasz mailem po prawidłowym wysłaniu niniejszego formularza! Brak numeru zgłoszenia przesłanego razem z urządzeniem może uniemożliwić identyfikację urządzenia przez co proces realizacji zgłoszenia może się znacznie wydłużyć.
3. Wyślij urządzenie na adres:
Serwis RoboJet
ul. Warszawska 43/162 05-820 Piastów tel. (22) 355-31-55 (poniedziałek - piątek 09:00-17:00)
E-mail: kontakt@robojet.pl
Dla dostaw/odbiorów osobistych:
Adres jak wyżej. Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny
4. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.
PAMIĘTAJ:
Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia
Do urządzenia należy załączyć kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu. Urządzenia bez załączonych dokumentów uprawniających do skorzystania z uprawnienia gwarancji zostaną naprawione odpłatnie.
DANE REKLAMOWANEGO URZĄDZENIA
* Nazwa reklamowanego urządzenia
RoboJet Air AH-157
RoboJet Air PRO
RoboJet Sensual
RoboJet Duel
RoboJet Wiso
RoboJet Duel 3
RoboJet Twist
RoboJet Focus
RoboJet X-One Black
RoboJet X-One WHITE
RoboJet Focus Black
Akcesoria
Inne