Zamknij

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Formularz kontaktowy

  • Zanim zgłosisz reklamację sprawdź w zakładce "Wsparcie"  czy problemu nie da się rozwiązać samodzielnie z pominięciem procedury reklamacyjnej. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania postępuj zgodnie z poniższymi krokami:


    Jeśli jesteś Dystrybutorem zawsze należy wybrać "TYP ZGŁOSZENIA" jako Dystrybutor

    (nawet jeśli zgłoszenie jest realizowane przez dystrybutora w imieniu klienta indywidualnego i niezależnie od formy reklamacji)

    Jeśli jesteś klientem indywidualnym należy wybrać "TYP ZGŁOSZENIA" jako Klient indywidualny


    JAK ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT? 

    1. Wypełnij wymagane pola i wyślij formularz zwrotu

    2. Spakuj produkt, który chcesz zwrócić. 
    Pamiętaj, że zwracany produkt musi być kompletny oraz nie może nosić śladów użytkowania.

    3. Dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do zwracanego produktu. Dokumenty należy włożyć do opakowania z urządzeniem
    Oznacz paczkę jako "ZWROT" (napisane odręcznie na kartce i przyklejone do spakowanej przesyłki) aby bez konieczności otwierania paczki osoba odbierająca przesyłkę mogła ją zweryfikować

    4. Wyślij zwracany produkt na adres biura:

    RoboJet Zwroty

    ul. Warszawska 43/162
    05-820 Piastów
    Tel. 22 355 31 55

    5. Po otrzymaniu i przyjęciu zwracanego produktu wystawimy fakturę korygującą, którą otrzymasz w wiadomości e-mail. 

    6. Korektę faktury należy wydrukować, podpisać oraz odesłać nam mailem podpisany skan na kontakt@robojet.pl

    7. Po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej zwrócimy Ci pieniądze na wskazane w formularzu konto


    PAMIĘTAJ: 

      • Masz prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) –
      • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia od umowy). Jednak będziemy niezmiernie wdzięczni za taką informację, gyż pozwoli nam ona ciągle podnośić jakość obsługi. 
      • Robot musi zostać przywrócony do stanu pierwotnego - wyczyszczony i nie zniszczony. Ponosisz w pełni odpowiedzialność za stan zwracanego produktu. Tym samym w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia urządzenia ponosisz koszty za naprawienie szkody. 

      • Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych \"za pobraniem\"
      • Przesyłka musi być odpowiednio zabezpieczona na czas transportu, aby nie została uszkodzona.

      • Jeżeli dostarczony produkt będzie niekompletny,lub zniszczony zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.
      • Termin zwrotu  płatności  może wynieść do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki i otrzymania podpisanej korekty faktury
    – dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT)
    – oznaczenia produktu nie mogą być uszkodzone
    – produkt musi być kompletny i zawierać wszystkie akcesoria
    – produkt wyślij ubezpieczoną przesyłką kurierską

    JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT KLIENTA?

    1. Wypełnij WSZYSTKIE wymagane pola i wyślij zgłoszenie.

    2. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do reklamowanego produktu wraz z kartą gwarancyjną (jeżeli została wydana). Dokumenty należy włożyć do opakowania, a numer nadanego zgłoszenia reklamacyjnego umieścić w widocznym miejscu na zewnątrz spakowanego urządzenia tak, aby serwis odbierając przesyłkę miał do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.

    Paczka powinna zostać spakowana w poniższy sposób:

    – aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)  
    – zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
    – załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją) 

    WAŻNE!

    Numer zgłoszenia RoboJet, który otrzymasz mailem po prawidłowym wysłaniu niniejszego formularza umieśc w widocznym miejscu na spakowanej paczce!
    Brak numeru zgłoszenia przesłanego razem z urządzeniem może uniemożliwić identyfikację urządzenia przez co proces realizacji zgłoszenia może się znacznie wydłużyć.

    3. Wyślij urządzenie na adres:

    Serwis RoboJet

    ul. Warszawska 43/162
    05-820 Piastów
    tel. (22) 355 31 55
    E-mail: kontakt@robojet.pl


    4. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione w ciągu 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany adres.

     

    PAMIĘTAJ: 

      • Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.

      • Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
      • W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia
      • Do urządzenia należy załączyć dokument zakupu oraz kartę gwarancyjną (jeżeli została wydana).
        Urządzenia bez załączonych dokumentów uprawniających do skorzystania z uprawnienia gwarancji zostaną naprawione odpłatnie.

    JAK PRAWIDŁOWO ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ TOWARU?

    1. Wypełnij WSZYSTKIE wymagane pola i wyślij zgłoszenie.

    2. Naładuj urządzenie i wyłącz je przełącznikiem na "0" na czas transportu

    3. Spakuj urządzenie i dołącz oryginał lub kopie dowodu zakupu (paragon albo faktura VAT) do reklamowanego produktu wraz z kartą gwarancyjną (jeżeli została wydana). Dokumenty należy włożyć do opakowania, a numer nadanego zgłoszenia reklamacyjnego umieścić w widocznym miejscu na zewnątrz spakowanego urządzenia tak, aby serwis odbierając przesyłkę miał do niego łatwy dostęp bez konieczności otwierania paczki.

    Paczka powinna zostać spakowana w poniższy sposób:

    – aby nie było do niego dostępu przez osoby trzecie (najlepiej w oryginalne opakowanie)  
    – zabezpiecz dodatkowo opakowanie folią oraz taśmą klejącą
    – załącz dokument zakupu (wymagane dla urządzeń objętych gwarancją) 

    WAŻNE!

    Numer zgłoszenia, który otrzymasz mailem po prawidłowym wysłaniu niniejszego formularza umieśc w widocznym miejscu na spakowanej paczce!
    Brak numeru zgłoszenia przesłanego razem z urządzeniem może uniemożliwić identyfikację urządzenia przez co proces realizacji zgłoszenia może się znacznie wydłużyć.

    3. Wyślij lub przynieś urządzenie na adres:

    Serwis RoboJet

    ul. Warszawska 43/162
    05-820 Piastów
    tel. (22) 355-31-55
    (poniedziałek - piątek 09:00-17:00)

    E-mail: kontakt@robojet.pl




    Prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny przed osobistym przyjazdem


    4. Czekaj na zwrot urządzenia. Po otrzymaniu urządzenia zostanie ono naprawione do 21 dni roboczych i odesłane pod wskazany w formularzu adres.

     

    PAMIĘTAJ: 

      • Serwis nie przyjmuje urządzeń niezabezpieczonych na czas transportu, gdyż uniemożliwia to obiektywną ocenę kiedy nastąpiło uszkodzenie oraz ocenę jego zakresu.
      • Urządzenie przekazane do serwisu powinno zostać oczyszczone oraz powinien zostać opróżniony pojemnik na odpadki. W przeciwnym razie serwis ma prawo pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60 zł za czyszczenie urządzenia.
      • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji bądź uszkodzeniu robota w wyniku braku konserwacji przez użytkownika sprzętu serwis ma prawo do pobrania dodatkowej opłaty w wysokości 60zł za ekspertyzę urządzenia
      • Do urządzenia należy załączyć kartę gwarancyjną urządzenia wraz z dokumentem zakupu. Urządzenia bez załączonych dokumentów uprawniających do skorzystania z uprawnienia gwarancji zostaną naprawione odpłatnie.
    Rodzaj zgłoszenia
    RODZAJ ZGŁOSZENIA
    Proszę o dodanie (jeśli to tylko możliwe) filmów lub zdjęć obrazujących usterkę. Dzięki temu proces reklamacji zostanie przeprowadzony dużo szybciej.
    DANE DYSTRYBUTORA
    DANE UZYTKOWNIKA SPRZĘTU
    ADRES ZWROTNY DO ODESŁANIA URZĄDZENIA
    DANE REKLAMOWANEGO URZĄDZENIA
    OPIS ZGŁASZANYCH USTEREK





    Proszę o dodanie (jeśli to tylko możliwe) filmów lub zdjęć obrazujących usterkę.
    Dzięki temu proces reklamacji zostanie przeprowadzony dużo szybciej. Możliwe formaty: .jpg .png .gif .doc .pdf .zip
    Dodaj Załącznik

* wymagane pola

KONTAKT

INFOLINIA

+48 22 355 31 55
(od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00)

E-mail: kontakt@robojet.pl

ADRES BIURA

Infonet

ul. Warszawska 43 lok. 162
05-820 Piastów
NIP:        522-246-03-60
REGON:   015543973
NUMER KONTA BANKOWEGO: 91 1140 2004 0000 3702 7700 2058


JEDYNY AUTORYZOWANY SERWIS URZĄDZEŃ ROBOJET

RoboJet Serwis

ul. Warszawska 43 lok. 162
05-820 Piastów

Tel. + 48 22 355 31 55

(od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 17:00)



DANE DO PRZELEWÓW ZAGRANICZNYCH:

Nazwa firmy w przypadku przelewu na rachunek firmowy musi być zgodna z podaną poniżej, w przeciwnym wypadku przelew będzie wstrzymywany do czasu wprowadzenia przez bank nadawcy korekty danych odbiorcy

 

Nazwa firmy: Infonet

Adres:ul. Warszawska 43/162; 05-820 Piastów, Poland

Numer konta bankowgo w EURO: PL 77 1140 2004 0000 3312 0248 1349

Kod BIC/SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK

Nazwa i adres banku: mBank S.A. FORMERLY BRE BANK S.A. (RETAIL BANKING) LODZ, al. Piłsudskiego 3, 90-368 Łódź

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

Kontakt