Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »
1. Usuń urządzenie z aplikacji (więcej --> mój robot (informacje o robocie) --> klikamy "długopis" przy napisie "offline / online" --> usuń urządzenie --> potwierdzamy 2. Naciskamy i trzymamy na włączonym poza stacją urządzeniu dwa przyciski na obudowie górnej przez 30s (tak jak do łączenia z Wi-Fi, lecz dużej - do momentu aż robot się wyłączy) 3. Właczamy urządzenie i czekamy aż będzie gotów do pracy 4. Łączymy urządzenie ponownie z aplikacją Aby obejrzeć lub pobrać film kliknij TUTAJ
Należy oczyścić czujnik ściany oraz upewnić się czy nie przylega do niego fabryczna folia ochronna. Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka.
W tym wypadku należy wyczyścić dane aplikacji. W ustawieniach telefonu wybieramy zakładkę Aplikacje, odnajdujemy aplikację Force. W dostępnych opcjach odnajdujemy i przeprowadzamy czyszczenie danych aplikacji. Przystępujemy do ponownego łączenia urządzenia z aplikacją mobilną.
1. Oczyść metalowe styki pojemnika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również. 2. Otwory podające spróbuj przepchać igłą bądź sztywną żyłką, tak aby weszła do pojemnika a co za tym idzie otwór podający wodę był drożny 3. Jeżeli to nie pomaga pojemnik należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika W razie potrzeby czynność powtarzamy
1.Naciśnij i przytrzymaj przycisk włączenia robota oraz powrotu do stacji ładowania na raz (tak jak do parowania z aplikacją) i trzymaj tak przez 30 sekund. Robot się wyłączy, należy go uruchomić ponownie i sprawdzić czy działa prawidłowo 2. Wyjmij pojemnik na kurz i naciśnij cienkim przedmiotem (np wykałaczką) czarny przycisk reset znajdujący się przy gnieździe diagnostycznym przez10 sekund 3. Jeżeli powyższe metody zawiodły wyjmij baterię z robota (pod klapką pod przednim kołem) na minimum 2h z urządzenia rozpinając wtyczkę
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z Serwisem RoboJet
Wyczyść czujniki wysokościowe robota - 3 sztuki od spodu urządzenia. Po wyczyszczeniu czujników postaw robota na stole, uruchom i sprawdź czy nie spada asekurująć ewentualny upadek Jeżeli działa poprawnie wróć do schodów i sprawdź ponownie zachowanie robota asekurując go W przypadku gdy robot dalej spada prześlij zdjęcie schodów z krótkim opisem sytuacji oraz kontaktem do siebie na messenger RoboJet Polska lub maila: [email protected]
W przypadku gdy pojemnik na wodę został włożony do urządzenia bez mniejszego pojemnika na kurz zostanie zablokowany w robocie. Aby go wyjąć należy włożyć rękę od strony szczotki i nacisnąć zapadkę w pojemniku palcem. W razie problemów obejrzyj film instruktarzowy, który przygotowaliśmy klikając: TUTAJ
Problem może leżeć po stronie routera Wifi. Należy sprawdzić, czy router nadaje sygnał dwupasmowo – 2,4ghz oraz 5ghz.
Jeżeli tak, należy zmienić hasło jednej z częstotliwości, aby robot nie miał możliwości połączenia po paśmie 5ghz.
Po zmianie hasła nie powinno już być w/w sytuacji o zrywaniu zasięgu sieci Wifi. Jeżeli mimo to nie możesz połączyć się z aplikacją wyłącz i włącz telefon komórkowy oraz robota
Kolejną przyczyną może być po prostu brak zasięgu sieci wifi w danym pomieszczeniu.
Gdy robot ponownie pojawi się w zasięgu sieci Wi-Fi będzie widoczny w aplikacji mobilnej
Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem i sprawdź czy się luźno obraca Jeżeli masz możliwość przedmuchaj laser sprężonym powietrzem jeżeli powyższa procedura nie pomoże skontaktuj się z serwisem Robojet
Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem i sprawdź czy się luźno obraca Jeżeli masz możliwość przedmuchaj laser sprężonym powietrzem
W przypadku gdy robot nie porusza się po czarnej, bądź ciemnej powierzchni istnieje możliwość "oszukania" urządzenia aby jeździł po każdej powierzchni. Aby to zrobić należy przykleić na czujniki wysokościowe urządzenia kawałek białej kartki, tak aby nie dotykała czujników Po zaklejeniu czujników robot będzie jeździł po każdej powierzchni WAŻNE Po zaklejeniu czujników wysokościowych robot spadnie z wysokości takiej jak schody itp. Pamiętaj, aby przed wykonaniem powyższej czynności upewnić się, że robot nie ma możliwości upadku z wysokości Po zaklejeniu czujników pozbawiasz robota możliwości wykrywania krawędzi - pewne jest, że jeżeli trafi na taką krawędź to spadnie
Należy oczyścić czujnik ściany oraz upewnić się czy nie przylega do niego fabryczna folia ochronna. Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka.
1. Oczyść metalowe styki pojemnika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również. 2. Otwory podające spróbuj przepchać igłą bądź sztywną żyłką, tak aby weszła do pojemnika a co za tym idzie otwór podający wodę był drożny 3. Jeżeli to nie pomaga pojemnik należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika W razie potrzeby czynność powtarzamy
Problem może leżeć po stronie routera Wifi. Należy sprawdzić, czy router nadaje sygnał dwupasmowo – 2,4ghz oraz 5ghz.
Jeżeli tak, należy zmienić hasło jednej z częstotliwości, aby robot nie miał możliwości połączenia po paśmie 5ghz.
Po zmianie hasła nie powinno już być w/w sytuacji o zrywaniu zasięgu sieci Wifi.
Kolejną przyczyną może być po prostu brak zasięgu sieci wifi w danym pomieszczeniu.
Gdy robot ponownie pojawi się w zasięgu sieci Wi-Fi będzie widoczny w aplikacji mobilnej
Aby to zrobić należy wejść w urządzenie w aplikacji WeBack Następnie wchodzimy w opcję zarządzenia mapami usuwamy zapamiętaną mapę i tworzymy ją na nowo
1. Kliknij w ikonę "określona lokalizacja" 2. Wyznacz nową lokalizację na mapie i kliknij "zapisz i wykonaj" 3.Gdy robot rozpocznie pracę naciśnij przycisk stop, a następnie opcję "zatrzymaj ten plan"
RoboJet X-One domyślnie wydaje komunikaty w języku angielskim Aby zmieić język należy wejść w ustawienia robota w aplikacji WeBack Następnie aktualizujemy oprogramowanie urządzenia po zaktualizowaniu oprogramowania wchodzimy w opcję pakiet głosowy Wybieramy język polski i czekamy na jego zainstalowanie w urządzeniu
Podnieś osłone lasera ku górze aby ją odblokować zaobserwuj w którym miejscu występuje problem i wyznacz w aplikacji strefę do której robot ma nie wjeżdżać
W wypadku gdyby robot przestał reagować na wszelkie polecenia, nie ładował się ze stacji dokującej oraz nie świeciła się żadna kontrolka - należy podpiąć robota do ładowania, bezpośrednio poprzez zasilacz. W przypadku gdy robot nie zareaguje należy skontaktować się z serwisem robojet.pl
Naładuj robota do pełna Stojącego na stacji dokującej robota uruchom w trybie automatycznym (pilotem bądź aplikacją) WAŻNE Robot samodzielnie powinien posprzątać całe mieszkanie i po zakończonej pracy samodzielnie wrócić do stacji dokującej nie wolno przerywać cyklu pierwszego sprzątania - przenosić robota, sterować pilotem/aplikacją, zatrzymywać itd. Jeżeli z jakiegoś powodu mapa zostanie źle stworzona należy ją usunąć i stworzyć na nowo.
W przypadku gdy robot nie porusza się po czarnej, bądź ciemnej powierzchni istnieje możliwość "oszukania" urządzenia aby jeździł po każdej powierzchni. Aby to zrobić należy przykleić na czujniki wysokościowe urządzenia kawałek białej kartki, tak aby nie dotykała czujników Po zaklejeniu czujników robot będzie jeździł po każdej powierzchni WAŻNE Po zaklejeniu czujników wysokościowych robot spadnie z wysokości takiej jak schody itp. Pamiętaj, aby przed wykonaniem powyższej czynności upewnić się, że robot nie ma możliwości upadku z wysokości Po zaklejeniu czujników pozbawiasz robota możliwości wykrywania krawędzi - pewne jest, że jeżeli trafi na taką krawędź to spadnie
1. Oczyść metalowe styki pojemnika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również. 2. Otwory podające spróbuj przepchać igłą bądź sztywną żyłką, tak aby weszła do pojemnika a co za tym idzie otwór podający wodę był drożny 3. Jeżeli to nie pomaga pojemnik należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika W razie potrzeby czynność powtarzamy
Przyczynami takiego stanu rzeczy mogą być:
- brak połączenia z siecią Wi-Fi lub słaba jakość połączenia (robot do prawidłowej pracy powinien mieć cały czas bardzo dobre połączenie z internetem)
- podjęcie pracy przez robota w ciemności lub pomieszczeniach o bardzo małej ilości światła.
Aby wykluczyć wszelkie możliwe na chwilę obecną przyczyny prosimy:
- ustawić stację dokującą robota możliwie blisko routera zachowując odstępy opisane w instrukcji (wolna przestrzeń 200 cm przed i 100 cm po obu stronach stacji dokującej)
- dokonać resetu mapy w aplikacji (Proszę kliknąć opcję „usuń dane” w aplikacji mobilnej Weback). Po poprawnym przyjęciu polecenia robot wyda krótki sygnał dźwiękowy
- wykonać ponowne tworzenie mapy (robot startuje ze stacji dokującej w trybie automatycznym i samodzielnie tworzy nową mapę) WAŻNE: Podczas tworzenia mapy nie można w żaden sposób ingerować w pracę robota (zatrzymywać, kierować itd.) Robot musi samodzielnie objechać cały teren, a po zakończonym tworzeniu mapy powinien samodzielnie wrócić do stacji dokującej. Aby zapewnić największą efektywność sprzątania oraz pokrycie mapy robot powinien każdorazowo rozpoczynać cykl sprzątania ze stacji dokującej i samodzielnie do niej wracać. Przenoszenie robota oraz sterowanie ręczne może powodować zaburzenia w tworzeniu i późniejszym odwzorowywaniu mapy pracy.
Podczas korzystania z pojemnika hybrydowego z wodą oraz sterowania ręcznego może zdarzyć się, że pompa wody będzie samoczynnie podawać wodę na szmatkę w dużej ilości Aby tego uniknąć nie steruj robotem w trybie manualnym - strzałkami kierunku
W przypadku gdy robot nie porusza się po czarnej, bądź ciemnej powierzchni istnieje możliwość "oszukania" urządzenia aby jeździł po każdej powierzchni. Aby to zrobić należy przykleić na czujniki wysokościowe urządzenia kawałek białej kartki, tak aby nie dotykała czujników Po zaklejeniu czujników robot będzie jeździł po każdej powierzchni WAŻNE Po zaklejeniu czujników wysokościowych robot spadnie z wysokości takiej jak schody itp. Pamiętaj, aby przed wykonaniem powyższej czynności upewnić się, że robot nie ma możliwości upadku z wysokości Po zaklejeniu czujników pozbawiasz robota możliwości wykrywania krawędzi - pewne jest, że jeżeli trafi na taką krawędź to spadnie
1. Podłącz stację dokującą do źródła zasilania.
2. Sprawdź czy Robot jest właściwie umieszczony w stacji dokującej, popraw umiejscowienie robota.
3. Nie używaj akumulatora przez co najmniej 60 minut lub do całkowitego wystygnięcia. 4. Oczyść styki ładowania znajdujące się od spodu urządzenia przy przednim kole
1. Oczyść metalowe styki pojemnika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również. Jeżeli to nie pomaga pojemnik należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika W razie potrzeby czynność powtarzamy
1. Sprawdź czy robot nie jest umieszczony na czarnym, lub bardzo ciemnym podłożu - roboty traktują czarny kolor jako uskok z wysokości i nie wjadą na niego, dotyczy to wszystkich robotów dostępnych na rynku z wbudowanymi czujnikami wysokościowymi 2. Wyczyść czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj je do sucha
Wyczyśc czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj do sucha. Następnie wytrzyj w ten sam sposób przedni zderzak urządzenia
Naładuj robota, ponieważ długość czasu sprzątania będzie się różnić w zależności od wielkości, kształtu pomieszczeń, a także od powierzchni a także stopnia zabrudzenia.
1. Naładuj robota.
2. Upewnij się czy robot jest naładowany, aby mógł rozpocząć czyszczenie zgodnie z ustawionym harmonogramem sprzątania. 3. Sprawdź czy robot jest połączony z siecią Wi-Fi
1. Wymień baterię w pilocie na nowe.
2. Naładuj robota. 3. Wyczyść diodę na pilocie lub usuń przedmiot, który blokuje promień podczerwieni.
4. Unikaj używania pilota w pobliżu innych urządzeń na podczerwień.
1. Sprawdź czy urządzenie weszło w tryb parowania. 2. Sprawdźczy wprowadzane hasło jest poprawne (wielkość liter ma znaczenie). 3. Upewnij się, że router działa w częstotliwości 2,4 GHz1) Jeśli robot nie może połączyć się z aplikacją uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem.
Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo zweryfikuj czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą internetu.
1. Wyjmij baterię z urządzenia i pozostaw ją poza robotem przez 30min. 2. Jeżeli po podłączeniu robot dalej nie uruchamia się podłącz go bezpośrednio do ładowania (z pominięciem stacji dokującej) na 24h. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Sprawdź czy przednie, małe kółko luźno się obraca. Jeśli wyczujesz opór wykonaj poniższe czynności:
1) Odkręć dwie śrubki mocujące obudowę kółka,
2) Zdejmij obudowę kółka i dokładnie wyczyść cały element,
3) Przykręć obudowę śrubkami uważając, aby nie wkręcić ich za mocno (kółko powinno się luźno obracać).
Robot powinien działać prawidłowo.
Jeśli powyższe nie pomogło wykonaj dodatkowe czynności jak poniżej:
1) "Pacnij" kilka razy w zderzak,
2) Jeśli to nie pomoże należy go zdjąć chwytając od spodu za dwa odstające zaczepy i lekko pociągnąć do góry,
Zderzak powinien bez problemu zejść.
Należy przetrzeć zderzak od środka oraz elementy robota, o które zderzak się opiera.
Należy przedmuchać czujniki zbliżeniowe robota.
Założyć zderzak tak jak poprzednio.
Jeśli powyższe nie pomoże możliwe, że trzeba dokonać lekkiej regulacji kół opisanej poniżej:
1) Odwracamy robota do góry kołami.
2) Wyłączamy robota.
3) Ustawiamy robota zbiornikiem na kurz w swoją stronę.
4) Odkręcamy śrubkę mocowani klapki koła oznaczoną literą R.
5) Wyciągamy klapkę.
6) W górnej części wnęki koła znajduje się plastikowe zabezpieczenie, wyciągamy je ze zwróceniem uwagi w jaki sposób jest umiejscowione wycięcie.
7) Wyciągamy koło z wnęki uważając aby nie odpiąć kostki elektrycznej.
8) W głębi wnęki znajduje się metalowa blaszka, którą należy odgiąć w kierunku górnym prawie do położenia poziomego.
9) Wkładamy koło z powrotem do wnęki.
10) Plastikowe zabezpieczenie umieszczamy na swoim miejscu tak aby idealnie pasowało do wnęki.
11) Zakładamy klapkę koła z oznaczeniem R i przykręcamy śrubkę.
12) Analogicznie postępujemy przy drugim kole.
Wystarczy przeprowadzić proces parowania stacji dokującej z robotem:
1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej
2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk lampy UV, na wyświetlaczu robota pojawi się napis Cd
3) Naciśnij i przytrzymaj przycisk Time na stacji dokującej, aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy
Parowanie zakończone.
Wystarczy przeprowadzić proces parowania wirtualnej ściany z robotem:
1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej
2) Włącz wirtualną ścianę
3) Dotknij i przytrzymaj przycisk lamy UV aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy
4) Wąskim przedmiotem wciśnij i przytrzymaj przycisk znajdujący się z tyłu wirtualnej ściany do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy
Parowanie zakończone.
Przeprowadź następujące czynności:
1. usuń dane aplikacji z robota poprzez długie naciśnięcie przycisku VAC (z wiatraczkiem)
2. Usuń robota z aplikacji oraz dodać go ponownie
3. Jeśli powyższe nie rozwiąże problemu połącz się z aplikacją uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem. Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo zweryfikuj czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń. W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą internetu.
Niekiedy zdarza się, że aplikacje zainstalowane w urządzeniu mobilnym wchodzą w konflikt z aplikacją RoboJet.
Poniżej zamieszczamy kolejne sposoby rozwiązania tego problemu:
1. Zainstaluj aplikację na innym urządzeniu aby sprawdzić czy podobny problem będzie nadal występował
2. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia mobilnego i ponownie zainstalować aplikację RoboJet, a następnie pozostałe aplikacje.
Wyjmij szczotkę boczną poprzez energiczne pociągnięcie i usuń nagromadzone zanieczyszczenia (włosy, nici itd.) Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Wyjmij szczotki główne i sprawdź czy coś nie blokuje ich swobodnego ruchu. Sprawdź czy są poprawnie zamontowana Sprawdź w jakim stanie są łożyska (czy gumy nie są wytarte i nie kwalifikują się do wymiany) Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Sprawdź czy funkcja UV jest włączona - naciśnij przycisk UV na urządzeniu Jeżeli jest włączona, sprawdźczy turbina wraz z pojemnikiem jest poprawnie zamontowana w urządzeniu Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
1. Sprawdź w jakim stanie jest filtr HEPA - jeżeli wymaga wymiany - zrób to 2. Sprawdź czy do turbiny nie dostało się ciało obce i czy łopatki wirnika obracają się swobodnie Wykonaj konserwację urządzenia poprzez jego dokładne wyczyszczenie
Sprawdź czy robot jest podłączony do lokalnej sieci Wi-Fi. Jeżeli nie, podłącz go. Harmonogram nie będzie działał poprawnie, jeżeli robot nie jest połączony z siecią Wi-Fi
Robot może zostać zablokowany w pomieszczeniach w których występują schody, progi lub występuje różnica w wysokości podłogi. Przesuń Robota na równą, płaską powierzchnię.
Przedni zderzak jest zablokowany. Sprawdź czy pod zderzakiem nie znajduje się żadne ciało obce. Zweryfikuj czy zderzak po naciśnięciu wraca do pozycji pierwotnej
Wyłącz Robota na co najmniej 60 minut. Następnie włącz ponownie. Jeśli komunikat jest nadal wyświetlany skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Sprawdź czy pomiędzy czujnikami w zderzaku, a ich osłoną nie
znajduje się żadne ciało obce. Zweryfikuj czy zderzak po jego naciśnięciu wraca do pozycji pierwotnej.
Wyłącz urządzenie, wyjmij baterię na 20 minut i włóż z powrotem do urządzenia
Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Sprawdź czy w turbinie zasysającej (w tylnej części pojemnika
odpadki) nie znajdują się żadne obce ciała i czy działa prawidłowo
Możesz to sprawdzić przykładająca rękę z tyłu urządzenia podczas
jego pracy Powiew powietrza oznacza, że turbina pracuje. Dodatkowo możesz wyjąć oraz wyczyścić turbinę z pojemnika naciskając przycisk zwalniający blokadę, turbina powinna się wysunąć.
Zablokowanie jednego z kół jezdnych. Odblokuj koło - spróbuj się przeczyścić i delikatnie poruszyć. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Aby pilot zaczął działać wystarczy przeprowadzić proces parowania pilota z robotem:
1. Naciśnij przycisk “ENTER” na pilocie na ok 3-5 sekund.
2. Trzymając przycisk “ENTER” na pilocie włącz robota (przełącznikiem z boku).
3. Robot powinien wydać dwa razy dźwięk (BIP…BIP), który oznacza parowanie pilota.
4. Jeśli nie słychać dźwięku wyłączyć robota i spróbuj jeszcze raz.
Wyjmij baterię z robota. Następnie podegnij z wyczuciem styki baterii wychodzące z robota. Włóż ponownie baterię do urządzenia i podłącz robota do łądowania.
Wyjmij baterię z robota. Następnie podegnij z wyczuciem styki baterii wychodzące z robota. Przeczyść styki na baterii. Włóż ponownie baterię do urządzenia i podłącz robota do łądowania. Po naładowaniu urządzenia uruchom je ponownie. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet,
Wyjmij obie szczotki główne i usuń zanieczyszczenia takie jak włosy oraz inne elementy utrudniające pracęz obu szczotek głównych oraz elementów mocujących szczotki
Zablokowanie jednego z kół jezdnych. Odblokuj koło - spróbuj się przeczyścić i delikatnie poruszyć. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Sprawdź czy prawidłowo został podłączony pojemnik na śmieci
Sprawdź czy w turbinie zasysającej (w tylnej części pojemnika na
odpadki) nie znajdują się żadne obce ciała i czy działa prawidłowo
Możesz to sprawdzić przykładająca rękę z tyłu urządzenia podczas jego pracy. Powiew powietrza oznacza, że turbina pracuje.
Odkręć śrubę zabezpieczającą szczotkę boczną i energicznym ruchem wyciągnij ją. Usuń nagromadzone zamieczyszczenia - włosy, nici itd. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Wyjmij baterię z urządzenia i pozostaw ją poza urządzeniem na 30min (jeżeli jest ciepła to do czasu ostygnięcia). Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
Objawy wskazują na rozładowany akumulator w robocie
1. W sytuacji gdy po włączeniu robota przełącznikiem na spodzie urządzenia turbina nie uruchamia się - pozostaw robota włączonego do prądu na przynajmniej 5-6h. WAŻNE! Ładowanie powinno być przeprowadzone z włączonym przełącznikiem od spodu w pozycji "I", a turbina nie powinna działać.
Po naładowaniu akumulatora wszystko powinno wrócić do normy.
W sytuacji, gdy robot przysysa się do szyby, ale dioda cały czas miga w niebieskim kolorze sprawdź czy duża ściereczka jest prawidłowo nałożona i czy nigdzie nie ucieka powietrze.
Robot posiada czujnik podciśnienia - jeżeli wytworzone podciśnienie będzie nieprawidłowe robot nie wystartuje.
Sprawdź czy baterie nie są rozładowane Jeżeli nie są wykonaj PAROWANIE PILOTA WISO
Włącz RoboJet Wiso włącznikiem głównym z tyłu.
Połóż urządzenie na stabilnej powierzchni, np. na blacie.
Poczekaj aż dioda urządzenia będzie świecić stałym światłem na niebiesko*
Naciśnij i przytrzymaj dolny zderzak urządzenia z lewej strony oraz jednocześnie wciśnij i przytrzymaj przycisk Start/Stop na uchwycie urządzenia.
Dioda urządzenia zacznie migać w kolorze czerwono – niebieskim*
Wciśnij na pilocie jedocześnie przycisk „Trybu czyszczenia Z” oraz przycisk „Trybu czyszczenia uporczywego brudu” do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy, a dioda zacznie świecić w kolorze niebieskim.
Wyłącz urządzenie przytrzymując przycisk Start/Stop na uchwycie robota, następnie wyłącz i włącz urządzenie przyciskiem głównym znajdującym się na spodzie robota.
Pilot został sparowany i jest gotowy do użycia. *Jeżeli dioda na robocie zaświeci się stałym kolorem czerwonym, a robot będzie wydawał sygnały dźwiękowe procedurę trzeba powtórzyć od punktu 1, zwracając uwagę aby trzymać wciśnięty dolny zderzak z lewej strony oraz przycisk start/stop przez dłuższy okres czasu.
1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia 2. Wyjmij szczotkę(-tki) główne i usuń wszystkie zanieczyszczenia. 3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia 4. Wymień filtr(-y) w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny. 5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.
Sierść zwierząt faktycznie wymaga poświęcenia zdecydowanie więcej uwagi niż zwykły kurz zbierający się w domu. W tym przypadku odkurzacz automatyczny RoboJet będzie Twoim sprzymierzeńcem. W przypadku zwierząt w domu zalecamy ustawić sprzątanie codziennie dzięki czemu nasze mieszkanie będzie zawsze wolne od sierści.
Sierść zwierząt zawiera ogromne ilości alergenów stąd nieodzowna będzie dodatkowa sterylizacja, którą może zapewnić odkurzacz RoboJet Sensual, który przy pomocy lampy UV, zabija do 98% bakterii.
Dywany i wykładziny nie są dla RoboJet żadnym problemem jeśli ich wysokość nie przekracza od 1 do 1,8cm (zależnie od modelu. Jeśli są wyższe to najlepiej jest sprawdzić odkurzacz w działaniu. Odkurzacz może mieć problem z wjechaniem na wysoki dywan i traktować go, jako przeszkodę. W takim przypadku trzeba będzie mu pomóc i lekko go popchnąć. Pamiętaj, że jeśli zamawiasz nasze produkty przez Internet masz zawsze możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.
Zaokrąglone listwy łączące elementy podłogi nie stanowią najmniejszego problemu. Odkurzacz robot będzie po nich przejeżdżał nie blokując się. Progi w domu mogą powodować, że urządzenie będzie się na nich blokować. Oczywiście to zależy od kąta najazdu robota oraz ich wysokości. Nasze roboty radzą sobie z progami od 1 do 1,8cm (zależnie od modelu) Jeżeli jednak robot sobie nie poradzi należy przenieść go przez próg.
Wszystkie automatyczne odkurzacze RoboJet na wyposażeniu mają wirtualną ścianę / taśmę magnetyczną, którą będziesz mógł ograniczyć miejsce sprzątania. Taśma magnetyczna / wirtualna ściana jak sama nazwa wskazuje działa niczym niewidzialna ściana. Robot po jej włączeniu automatycznie będzie wiedział, które miejsca powinien ominąć.
Oczywiście, że TAK. Wszystkie inteligentne odkurzacze RoboJet posiadają stację dokującą, z której mogą rozpocząć sprzątanie w zaprogramowanym przez Ciebie czasie po ustawieniu harmonogramu sprzątania. Gdy bateria zacznie się wyładowywać urządzenie samo powróci do stacji dokującej, aby doładować akumulator.
Tak, Każdy z odkurzaczy RoboJet, który posiada aplikację mobilną można uruchomić z dowolnego miejsca na ziemi za pomocą aplikacji mobilnej - wymagane jest połączenie robota z aplikacją oraz internetem
Przy pierwszym odkurzaniu najlepiej jest śledzić pracę odkurzacza automatycznego, aby ocenić, które miejsca mogą stanowić problem. Zaleca się uprzątnięcie luźnych kabli oraz drobnych rzeczy z podłogi.
Jeśli chcesz, aby RoboJet odkurzył również pod meblami sprawdź przed zakupem jaka jest wysokość przestrzeni pod meblami. Jak już to zrobisz sprawdź w opisie poszczególnych modeli, jaką mają wysokość. Robot bez trudu posprząta niedostępne miejsca jeśli będzie miał zachowany odstęp na górze nie mniejszy niż 0,5 cm.
Alarm nie stanowi problemu, należy jednak pamiętać, aby włączyć tryb poruszania się zwierząt domowych, co uchroni przed niepożądanym uruchomieniem alarmu.
MOP jest nakładką z mikrofibry montowaną od spodu robota. Można go używać tylko i wyłącznie na gładkich powierzchniach typu gres lub parkiet. Mikrofibra wyciera podłogę, a jeśli ją zwilżysz będzie ją dodatkowo zmywała. MOP jest bardzo przydatną funkcją szczególnie w kuchni, gdzie podłoga powinna być zmywana codziennie. Mikrofibra jest instalowana na rzep i może być prana w pralce lub ręcznie. Mop występuje w modelu Duel oraz Sensual
RoboJet AIR AH-157 posiada dodatkową nakładkę mopującą montowaną na spodzie robota. Nakładka posiada zbiornik na wodę o pojemności 50ml, dzięki czemu nie musisz pamiętać o zwilżaniu mikrofirby, a robot wyczyści Twoje podłogi.
W komplecie z RoboJet Duel 3 otrzymujesz dodatkowy pojemnik hybrydowy na wodę oraz kurz. Aby uruchomić tryb mopowania wystarczy uzupełnić wodę, oraz wymienić pojemnik w robocie. Woda dozowana jest elektronicznie, więc robot nie zniszczy Twoich podłóg nadmierną ilością wody. Pojemnik ma pojemność 400ml więc robot jest w stanie wymopować powierzchnię nawet 150m2 na jednym cyklu. Dodatkowo Robot podczas mopowania podłogi nagarnia kurz i inne zanieczyszczenia do pojemnika, tak aby Twój dom był zawsze czysty
Aby urządzenie jak najdłużej zachowało swoją żywotność należy przy normalnym użytkowaniu pozostawiać je cały czas podłączone do ładowania poprzez stację dokującą.
W przypadku dłuższej przerwy w użytkowaniu (ponad 2 tygodnie) najlepiej zostawić urządzenie odsunięte od ładowarki wraz z przełącznikiem urządzenia w pozycji "off".
W przypadku kilkumiesięcznej przerwy w użytkowaniu zaleca się wyjęcie baterii z urządzenia na czas przerwy w użytkowaniu.
Zasada działania jest taka sama. Zarówno wirtualna ściana, jak również taśma magnetyczna ma za zadanie wydzielić strefę po której nie chcemy aby robot się poruszał