Zamknij

Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności »

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

FAQ

 

Najczęściej zadawane pytania 

  • RoboJet Duel 3 
    •        Nie ładuje się 
        1. Podłącz stację dokującą do źródła zasilania.
        2. Sprawdź czy Robot jest właściwie umieszczony w stacji dokującej, popraw umiejscowienie robota.
        3. Nie używaj akumulatora przez co najmniej 60 minut lub do całkowitego wystygnięcia.
        4. Oczyść styki ładowania znajdujące się od spodu urządzenia przy przednim kole
    •        Uruchamia się, lecz nie jedzie i po chwili się wyłącza
        1. Sprawdź czy robot nie jest umieszczony na czarnym, lub bardzo ciemnym podłożu - roboty traktują czarny kolor jako uskok z wysokości i nie wjadą na niego, dotyczy to wszystkich robotów dostępnych na rynku z wbudowanymi czujnikami wysokościowymi
        2. Wyczyść czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj je do sucha
    •        Błąd w aplikacji - funkcja przeciwdziałania upadkowi
        Wyczyśc czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj do sucha. Następnie wytrzyj w ten sam sposób przedni zderzak urządzenia
    •        Zablokował się na jakimś przedmiocie podczas pracy 
        Robot postara się sam wydostać jeśli jednak nie będzie to możliwe należy go przestawić w inne miejsce.
    •        Wrócił do stacji dokującej kiedy nie skończył czyszczenia 
        Naładuj robota, ponieważ długość czasu sprzątania będzie się różnić w zależności od wielkości, kształtu pomieszczeń, a także od powierzchni a także stopnia zabrudzenia.
    •        Nie rozpoczął pracy zgodnie z ustawionym harmonogramem
        1. Naładuj robota.
        2. Upewnij się czy robot jest naładowany, aby mógł rozpocząć czyszczenie zgodnie z ustawionym harmonogramem sprzątania.
        3. Sprawdź czy robot jest połączony z siecią Wi-Fi
    •        Pilot nie działa
        1. Wymień baterię w pilocie na nowe.
        2. Naładuj robota.
        3. Wyczyść diodę na pilocie lub usuń przedmiot, który blokuje promień podczerwieni.
        4. Unikaj używania pilota w pobliżu innych urządzeń na podczerwień.
    •        Nie można sparować urządzenia z aplikacją mobilną WeBack
        1. Sprawdź czy urządzenie weszło w tryb parowania.
        2. Sprawdźczy wprowadzane hasło jest poprawne (wielkość liter ma znaczenie).
        3. Upewnij się, że router działa w częstotliwości 2,4 GHz1)
        Jeśli robot nie może połączyć się z aplikacją uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem.

        Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo zweryfikuj czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń.

        W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą internetu.
    •        Nie uruchamia się
        1. Wyjmij baterię z urządzenia i pozostaw ją poza robotem przez 30min.
        2. Jeżeli po podłączeniu robot dalej nie uruchamia się podłącz go bezpośrednio do ładowania (z pominięciem stacji dokującej) na 24h.
        Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet

  • RoboJet AIR AH-157 
    •         Błąd E9
        Sprawdź czy przednie, małe kółko luźno się obraca. Jeśli wyczujesz opór wykonaj poniższe czynności:
        1) Odkręć dwie śrubki mocujące obudowę kółka,
        2) Zdejmij obudowę kółka i dokładnie wyczyść cały element,
        3) Przykręć obudowę śrubkami uważając, aby nie wkręcić ich za mocno (kółko powinno się luźno obracać).
        Robot powinien działać prawidłowo.

        Jeśli powyższe nie pomogło wykonaj dodatkowe czynności jak poniżej:
        1) "Pacnij" kilka razy w zderzak,
        2) Jeśli to nie pomoże należy go zdjąć chwytając od spodu za dwa odstające zaczepy i lekko pociągnąć do góry,
        Zderzak powinien bez problemu zejść.
        Należy przetrzeć zderzak od środka oraz elementy robota, o które zderzak się opiera.
        Należy przedmuchać czujniki zbliżeniowe robota.
        Założyć zderzak tak jak poprzednio.

        Jeśli powyższe nie pomoże możliwe, że trzeba dokonać lekkiej regulacji kół opisanej poniżej:
        1) Odwracamy robota do góry kołami.
        2) Wyłączamy robota.
        3) Ustawiamy robota zbiornikiem na kurz w swoją stronę.
        4) Odkręcamy śrubkę mocowani klapki koła oznaczoną literą R.
        5) Wyciągamy klapkę.
        6) W górnej części wnęki koła znajduje się plastikowe zabezpieczenie, wyciągamy je ze zwróceniem uwagi w jaki sposób jest umiejscowione wycięcie.
        7) Wyciągamy koło z wnęki uważając aby nie odpiąć kostki elektrycznej.
        8) W głębi wnęki znajduje się metalowa blaszka, którą należy odgiąć w kierunku górnym prawie do położenia poziomego.
        9) Wkładamy koło z powrotem do wnęki.
        10) Plastikowe zabezpieczenie umieszczamy na swoim miejscu tak aby idealnie pasowało do wnęki.
        11) Zakładamy klapkę koła z oznaczeniem R i przykręcamy śrubkę.
        12) Analogicznie postępujemy przy drugim kole.
    •         Nie widzi / nie wraca do stacji dokującej
        Wystarczy przeprowadzić proces parowania stacji dokującej z robotem:
        1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej
        2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk lampy UV, na wyświetlaczu robota pojawi się napis Cd
        3) Naciśnij i przytrzymaj przycisk Time na stacji dokującej, aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy
        Parowanie zakończone.
    •         Nie widzi witrualnej ściany - przejeżdza swobodnie obok niej
        Wystarczy przeprowadzić proces parowania wirtualnej ściany z robotem:
        1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej
        2) Włącz wirtualną ścianę
        3) Dotknij i przytrzymaj przycisk lamy UV aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy
        4) Wąskim przedmiotem wciśnij i przytrzymaj przycisk znajdujący się z tyłu wirtualnej ściany do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy
        Parowanie zakończone. Jeżeli po sparowaniu robot w dalszym ciągu nie wraca do stacji dokującej należy przestawićstację dokującą w inne miejsce (wolne po 50cm z każdej strony stacji dokującej, aby robot mógł swobodnie wjechać)
    •         Nie łączy się z aplikacją mobilną RoboJet
        Przeprowadź następujące czynności:
        1. usuń dane aplikacji z robota poprzez długie naciśnięcie przycisku VAC (z wiatraczkiem)
        2. Usuń robota z aplikacji oraz dodać go ponownie
        3. Jeśli powyższe nie rozwiąże problemu połącz się z aplikacją uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem.
        Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo zweryfikuj czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń.
        W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą internetu.

        Niekiedy zdarza się, że aplikacje zainstalowane w urządzeniu mobilnym wchodzą w konflikt z aplikacją RoboJet.
        Poniżej zamieszczamy kolejne sposoby rozwiązania tego problemu:
        1. Zainstaluj aplikację na innym urządzeniu aby sprawdzić czy podobny problem będzie nadal występował
        2. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia mobilnego i ponownie zainstalować aplikację RoboJet, a następnie pozostałe aplikacje.
    •         Nie działa szczotka boczna
        Wyjmij szczotkę boczną poprzez energiczne pociągnięcie i usuń nagromadzone zanieczyszczenia (włosy, nici itd.)
        Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
    •         Szczotka główna nie obraca się
        Wyjmij szczotki główne i sprawdź czy coś nie blokuje ich swobodnego ruchu.
        Sprawdź czy są poprawnie zamontowana
        Sprawdź w jakim stanie są łożyska (czy gumy nie są wytarte i nie kwalifikują się do wymiany)
        Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
    •         Nie działa lampa UV
        Sprawdź czy funkcja UV jest włączona - naciśnij przycisk UV na urządzeniu
        Jeżeli jest włączona, sprawdźczy turbina wraz z pojemnikiem jest poprawnie zamontowana w urządzeniu
        Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
    •         Robot głośno pracuje
        1. Sprawdź w jakim stanie jest filtr HEPA - jeżeli wymaga wymiany - zrób to
        2. Sprawdź czy do turbiny nie dostało się ciało obce i czy łopatki wirnika obracają się swobodnie
        Wykonaj konserwację urządzenia poprzez jego dokładne wyczyszczenie
    •         Nie uruchamia się zgodnie z harmonogramem
        Sprawdź czy robot jest podłączony do lokalnej sieci Wi-Fi.
        Jeżeli nie, podłącz go.
        Harmonogram nie będzie działał poprawnie, jeżeli robot nie jest połączony z siecią Wi-Fi
    •         Błąd E1 Przedni czujnik wysokości przeciążony lub robot podniesiony
        Robot może zostać zablokowany w pomieszczeniach w których występują schody, progi lub występuje różnica w wysokości podłogi. Przesuń Robota na równą, płaską powierzchnię.
    •         Błąd E2 Błąd ładowania
        Sprawdź czy stacja dokująca jest prawidłowo umiejscowiona, podłączona i czy świeci się na niej dioda ponów ładowanie Robota.
    •         Błąd E3 Czujniki zbliżeniowe przeciążone
        Przedni zderzak jest zablokowany. Sprawdź czy pod zderzakiem nie znajduje się żadne ciało obce. Zweryfikuj czy zderzak po naciśnięciu wraca do pozycji pierwotnej
    •         Błąd E4 Bateria przegrzana
        Wyłącz Robota na co najmniej 60 minut. Następnie włącz ponownie. Jeśli komunikat jest nadal wyświetlany skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet
    •         Błąd E5 Lewe koło przeciążone
        Sprawdź lewe koło, usuń zanieczyszczenia.
    •         Błąd E6 Prawe koło przeciążone
        Sprawdź prawe koło, usuń zanieczyszczenia.
    •         Błąd E7 Szczotka boczna przeciążona
        Sprawdź szczotki boczne (lewą i prawą), usuń zanieczyszczenia.
    •         Błąd E8 Szczotka główna przeciążona
        Wyjmij szczotkę obrotową i usuń zanieczyszczenia takie jak włosy oraz inne elementy utrudniające pracę szczotki oraz elementów mocujących szczotkę.

  • RoboJet Wiso 
    •        NIE URUCHAMIA SIĘ - MIGA NIEBIESKA DIODA
        Objawy wskazują na rozładowany akumulator w robocie
        1. W sytuacji gdy po włączeniu robota przełącznikiem na spodzie urządzenia turbina nie uruchamia się - pozostaw robota włączonego do prądu na przynajmniej 5-6h.
        WAŻNE! Ładowanie powinno być przeprowadzone z włączonym przełącznikiem od spodu w pozycji "I", a turbina nie powinna działać.
        Po naładowaniu akumulatora wszystko powinno wrócić do normy.
    •        PRZYSYSA SIĘ DO SZYBY, LECZ NIE ROZPOCZYNA PRACY - PULSACYJNIE MIGA NIEBIESKA DIODA
        W sytuacji, gdy robot przysysa się do szyby, ale dioda cały czas miga w niebieskim kolorze sprawdź czy duża ściereczka jest prawidłowo nałożona i czy nigdzie nie ucieka powietrze.
        Robot posiada czujnik podciśnienia - jeżeli wytworzone podciśnienie będzie nieprawidłowe robot nie wystartuje.
    •        DIODA MIGA W CZERWONYM KOLORZE, WYDAJE 3 SYGNAŁY DŹWIĘKOWE CO 5 SEKUND
        Brak zasilania - urządzenie korzysta z zasilania awaryjnego.
        Sprawdź podłaczenie urządzenia do stałego zasilania
    •        NIE DZIAŁA PILOT ZDALNEGO STEROWANIA
        Sprawdź czy baterie nie są rozładowane
        Jeżeli nie są wykonaj PAROWANIE PILOTA WISO
        Włącz RoboJet Wiso włącznikiem głównym z tyłu.
        Połóż urządzenie na stabilnej powierzchni, np. na blacie.
        Poczekaj aż dioda urządzenia będzie świecić stałym światłem na niebiesko*
        Naciśnij i przytrzymaj dolny zderzak urządzenia z lewej strony oraz jednocześnie wciśnij i przytrzymaj przycisk Start/Stop na uchwycie urządzenia.
        Dioda urządzenia zacznie migać w kolorze czerwono – niebieskim*
        Wciśnij na pilocie jedocześnie przycisk „Trybu czyszczenia Z” oraz przycisk „Trybu czyszczenia uporczywego brudu” do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy, a dioda zacznie świecić w kolorze niebieskim.
        Wyłącz urządzenie przytrzymując przycisk Start/Stop na uchwycie robota, następnie wyłącz i włącz urządzenie przyciskiem głównym znajdującym się na spodzie robota.
        Pilot został sparowany i jest gotowy do użycia.
        *Jeżeli dioda na robocie zaświeci się stałym kolorem czerwonym, a robot będzie wydawał sygnały dźwiękowe procedurę trzeba powtórzyć od punktu 1, zwracając uwagę aby trzymać wciśnięty dolny zderzak z lewej strony oraz przycisk start/stop przez dłuższy okres czasu.

  • Pozostałe 
    •        JAK CZYŚCIĆ ROBOTY SPRZĄTAJĄCE?
        1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia
        2. Wyjmij szczotkę(-tki) główne i usuń wszystkie zanieczyszczenia.
        3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia
        4. Wymień filtr(-y) w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.
        5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.
    •        JAK URZĄDZENIA ROBOJET RADZĄ SOBIE Z SIERŚCIĄ ZWIERZĄT?
        Sierść zwierząt faktycznie wymaga poświęcenia zdecydowanie więcej uwagi niż zwykły kurz zbierający się w domu.
        W tym przypadku odkurzacz automatyczny RoboJet będzie Twoim sprzymierzeńcem.
        W przypadku zwierząt w domu zalecamy ustawić sprzątanie codziennie dzięki czemu nasze mieszkanie będzie zawsze wolne od sierści.
        Sierść zwierząt zawiera ogromne ilości alergenów stąd nieodzowna będzie dodatkowa sterylizacja, którą może zapewnić odkurzacz RoboJet Sensual, który przy pomocy lampy UV, zabija do 98% bakterii.
    •        MAM W DOMU DYWANY I WYKŁADZINY. CZY INTELIGENTNY ODKURZACZ ROBOJET SOBIE Z NIMI PORADZI?
        Dywany i wykładziny nie są dla RoboJet żadnym problemem jeśli ich wysokość nie przekracza od 1 do 1,8cm (zależnie od modelu.
        Jeśli są wyższe to najlepiej jest sprawdzić odkurzacz w działaniu.
        Odkurzacz może mieć problem z wjechaniem na wysoki dywan i traktować go, jako przeszkodę.
        W takim przypadku trzeba będzie mu pomóc i lekko go popchnąć.
        Pamiętaj, że jeśli zamawiasz nasze produkty przez Internet masz zawsze możliwość ich zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.
    •        MAM W DOMU PROGI I LISTWY DYLATACYJNE. CZY TO PROBLEM?
        Zaokrąglone listwy łączące elementy podłogi nie stanowią najmniejszego problemu.
        Odkurzacz robot będzie po nich przejeżdżał nie blokując się.
        Progi w domu mogą powodować, że urządzenie będzie się na nich blokować.
        Oczywiście to zależy od kąta najazdu robota oraz ich wysokości.
        Nasze roboty radzą sobie z progami od 1 do 1,8cm (zależnie od modelu)
        Jeżeli jednak robot sobie nie poradzi należy przenieść go przez próg.
    •        CZY MOGĘ WYDZIELIĆ STREFY, W KTÓRYCH ODKURZACZ ROBOJET NIE BĘDZIE SPRZĄTAŁ? JAK MAM TO ZROBIĆ?
        Wszystkie automatyczne odkurzacze RoboJet na wyposażeniu mają wirtualną ścianę / taśmę magnetyczną, którą będziesz mógł ograniczyć miejsce sprzątania.
        Taśma magnetyczna / wirtualna ściana jak sama nazwa wskazuje działa niczym niewidzialna ściana.
        Robot po jej włączeniu automatycznie będzie wiedział, które miejsca powinien ominąć.
    •        CZY AUTOMATYCZNY ODKURZACZ ROBOJET MOŻE SPRZĄTAĆ PODCZAS MOJEJ NIEOBECNOŚCI?
        Oczywiście, że TAK.
        Wszystkie inteligentne odkurzacze RoboJet posiadają stację dokującą, z której mogą rozpocząć sprzątanie w zaprogramowanym przez Ciebie czasie po ustawieniu harmonogramu sprzątania.
        Gdy bateria zacznie się wyładowywać urządzenie samo powróci do stacji dokującej, aby doładować akumulator.
    •        CZY MOGĘ URUCHOMIĆ ODKURZACZ ROBOJET ZDALNIE POPRZEZ APLIKACJĘ?
        Tak, Każdy z odkurzaczy RoboJet, który posiada aplikację mobilną można uruchomić z dowolnego miejsca na ziemi za pomocą aplikacji mobilnej - wymagane jest połączenie robota z aplikacją oraz internetem
    •        MAM DUŻO MEBLI ORAZ RZECZY NA PODŁODZE. CZY TO NIE PRZESZKADZA W ODKURZANIU?
        Przy pierwszym odkurzaniu najlepiej jest śledzić pracę odkurzacza automatycznego, aby ocenić, które miejsca mogą stanowić problem.
        Zaleca się uprzątnięcie luźnych kabli oraz drobnych rzeczy z podłogi.
    •        CZY ODKURZACZ WJEDZIE I POSPRZĄTA RÓWNIEŻ POD MEBLAMI?
        Jeśli chcesz, aby RoboJet odkurzył również pod meblami sprawdź przed zakupem jaka jest wysokość przestrzeni pod meblami.
        Jak już to zrobisz sprawdź w opisie poszczególnych modeli, jaką mają wysokość.
        Robot bez trudu posprząta niedostępne miejsca jeśli będzie miał zachowany odstęp na górze nie mniejszy niż 0,5 cm.
    •        MAM ALARM W DOMU. CZY ROBOT ODKURZACZ GO NIE URUCHOMI PODCZAS SPRZĄTANIA?
        Alarm nie stanowi problemu, należy jednak pamiętać, aby włączyć tryb poruszania się zwierząt domowych, co uchroni przed niepożądanym uruchomieniem alarmu.
    •        JAK DZIAŁA MOP?
        MOP jest nakładką z mikrofibry montowaną od spodu robota.
        Można go używać tylko i wyłącznie na gładkich powierzchniach typu gres lub parkiet.
        Mikrofibra wyciera podłogę, a jeśli ją zwilżysz będzie ją dodatkowo zmywała.
        MOP jest bardzo przydatną funkcją szczególnie w kuchni, gdzie podłoga powinna być zmywana codziennie.
        Mikrofibra jest instalowana na rzep i może być prana w pralce lub ręcznie.
        Mop występuje w modelu Duel oraz Sensual
    •        JAK DZIAŁA MOP W ROBOJET AIR AH-157?
        RoboJet AIR AH-157 posiada dodatkową nakładkę mopującą montowaną na spodzie robota. Nakładka posiada zbiornik na wodę o pojemności 50ml, dzięki czemu nie musisz pamiętać o zwilżaniu mikrofirby, a robot wyczyści Twoje podłogi.
    •        JAK DZIAŁA POJEMNIK HYBRYDOWY W DUEL 3?
        W komplecie z RoboJet Duel 3 otrzymujesz dodatkowy pojemnik hybrydowy na wodę oraz kurz.
        Aby uruchomić tryb mopowania wystarczy uzupełnić wodę, oraz wymienić pojemnik w robocie.
        Woda dozowana jest elektronicznie, więc robot nie zniszczy Twoich podłóg nadmierną ilością wody.
        Pojemnik ma pojemność 400ml więc robot jest w stanie wymopować powierzchnię nawet 150m2 na jednym cyklu.
        Dodatkowo Robot podczas mopowania podłogi nagarnia kurz i inne zanieczyszczenia do pojemnika, tak aby Twój dom był zawsze czysty
    •        JAK POSTĘPOWAĆ Z BATERIĄ W URZĄDZENIU, ABY JAK NAJDŁUŻEJ ZACHOWAŁA SWOJĄ ŻYWOTNOŚĆ?
        Aby urządzenie jak najdłużej zachowało swoją żywotność należy przy normalnym użytkowaniu pozostawiać je cały czas podłączone do ładowania poprzez stację dokującą.
        W przypadku dłuższej przerwy w użytkowaniu (ponad 2 tygodnie) najlepiej zostawić urządzenie odsunięte od ładowarki wraz z przełącznikiem urządzenia w pozycji "off".
        W przypadku kilkumiesięcznej przerwy w użytkowaniu zaleca się wyjęcie baterii z urządzenia na czas przerwy w użytkowaniu.
    •        CZYN RÓŻNI SIĘ WIRTUALNA ŚCIANA OD TAŚMY MAGNETYCZNEJ?
        Zasada działania jest taka sama.
        Zarówno wirtualna ściana, jak również taśma magnetyczna ma za zadanie wydzielić strefę po której nie chcemy aby robot się poruszał