x-level_1_3.png

RoboJet Force / X-Level

Konserwacja i czyszczenie

Aplikacja Błędy

Aplikacja

Błędy

Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka. Można wyczyścić go sprzężonym powietrzem lub patyczkiem kosmetycznym.

Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem lub długopisem i sprawdź czy luźno się obraca. Jeżeli masz możliwość przedmuchaj laser sprężonym powietrzem.

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

  1. Usuń urządzenie z aplikacji (więcej --> mój robot (informacje o robocie) --> klikamy "długopis" przy napisie "offline / online" --> usuń urządzenie --> potwierdzamy
  2. Naciskamy i trzymamy na włączonym poza stacją urządzeniu dwa przyciski na obudowie górnej przez 30s (tak jak do łączenia z Wi-Fi, lecz dużej - do momentu aż robot się wyłączy)
  3. Włączamy urządzenie i czekamy aż będzie gotów do pracy
  4. Łączymy urządzenie ponownie z aplikacją 

Należy wyczyścić dane aplikacji mobilnej. W ustawieniach telefonu wybieramy zakładkę Aplikacje, odnajdujemy aplikację Force. W dostępnych opcjach odnajdujemy i przeprowadzamy czyszczenie danych aplikacji. Przystępujemy do ponownego łączenia urządzenia z aplikacją mobilną.

Problem może leżeć po stronie routera Wifi. Należy sprawdzić, czy router nadaje sygnał dwupasmowo – 2,4ghz oraz 5ghz. Jeżeli tak, należy zmienić hasło jednej z częstotliwości, aby robot nie miał możliwości połączenia po paśmie 5ghz. Po zmianie hasła nie powinno już być w/w sytuacji o zrywaniu zasięgu sieci Wifi. Jeżeli mimo to nie możesz połączyć się z aplikacją na telefon, wyłącz i włącz telefon komórkowy oraz robota. Kolejną przyczyną może być po prostu brak zasięgu sieci wifi w danym pomieszczeniu. Gdy robot ponownie pojawi się w zasięgu sieci Wi-Fi, będzie widoczny w aplikacji mobilnej.

Należy oczyścić czujnik ściany oraz upewnić się, czy nie przylega do niego fabryczna folia ochronna.
Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka.

SPOSÓB 1

SPOSÓB 2

1. Oczyść metalowe styki zbiornika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również.

1. Jeżeli to nie pomaga, zbiornik na wodę należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę.

2. Spróbuj przepchać otwory podające wodę za pomocą igły ,tak aby weszła do pojemnika, a otwory podające wodę były drożne.

2. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy, aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika. W razie potrzeby czynność powtarzamy.

SPOSÓB 1

SPOSÓB 2

SPOSÓB 3

Przez 30 sekund przytrzymaj przycisk włączania robota sprzątającego oraz powrotu do stacji ładowania na raz. Robot sprzątający się wyłączy. Należy uruchomić go ponownie i sprawdzić czy działa prawidłowo.

 

Wyjmij pojemnik na kurz i cienkim przedmiotem (np. wykałaczką) naciśnij czarny przycisk, znajdujący się przy gnieździe diagnostycznym. Przytrzymaj go przez 10 sekund.

 

Wyjmij baterię z robota (pod klapką pod przednim kołem) rozpinając wtyczkę, na minimum 2 godziny.

Wyczyść czujniki wysokościowe robota - 3 sztuki od spodu urządzenia. Po wyczyszczeniu czujników postaw robota na stole, uruchom go i sprawdź, czy nie spada asekurując ewentualny upadek. Jeżeli działa poprawnie wróć do schodów i sprawdź ponownie zachowanie robota asekurując go.

Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem lub długopisem i sprawdź czy się luźno obraca. Jeżeli masz możliwość przedmuchaj laser sprężonym powietrzem.

Należy oczyścić czujnik ściany oraz upewnić się czy nie przylega do niego fabryczna folia ochronna. Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka.

Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem lub długopisem i sprawdź, czy się luźno obraca. Jeżeli masz możliwość, przedmuchaj laser sprężonym powietrzem.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ