robojet_x-one_0.webp

RoboJet X-One/X-Style

Konserwacja i czyszczenie

Aplikacja Błędy

Aplikacja

Błędy

Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka. Można wyczyścić go sprzężonym powietrzem lub patyczkiem kosmetycznym.

Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonkę) palcem lub długopisem i sprawdź, czy luźno się obraca. Jeżeli masz wątpliwość, przedmuchaj laser sprzężonym powietrzem.

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

Problem może leżeć po stronie routera Wifi. Należy sprawdzić, czy router nadaje sygnał dwupasmowo – 2,4ghz oraz 5ghz. Jeżeli tak, należy zmienić hasło jednej z częstotliwości, aby robot nie miał możliwości połączenia po paśmie 5ghz. Po zmianie hasła nie powinno już być w/w sytuacji o zrywaniu zasięgu sieci Wifi. Jeżeli mimo to nie możesz połączyć się z aplikacją na telefon, wyłącz i włącz telefon komórkowy oraz robota. Kolejną przyczyną może być po prostu brak zasięgu sieci wifi w danym pomieszczeniu. Gdy robot ponownie pojawi się w zasięgu sieci Wi-Fi, będzie widoczny w aplikacji mobilnej.

Naładuj robota do pełna. Stojącego na stacji dokującej robota uruchom w trybie automatycznym (za pomocą pilota lub aplikacji). 

WAŻNE

Robot samodzielnie powinien posprzątać całe mieszkanie i po zakończonej pracy samodzielnie wrócić do stacji dokującej. Nie wolno przerywać cyklu pierwszego sprzątania - przenosić robota, sterować pilotem/aplikacją, zatrzymywać itd.

Jeżeli z jakiegoś powodu mapa zostanie źle stworzoną, należy ją usunąć i stworzyć na nowo.

Aby to zrobić, należy wejść w urządzenie w aplikacji WeBack. Następnie wchodzimy w opcję zarządzenia mapami, usuwamy zapamiętaną mapę i tworzymy ją na nowo.

1. Kliknij ikonę ,,określona lokalizacja".

2. Wyznacz nową lokalizację na mapie i kliknij ,,zapisz i wykonaj".

3. Gdy robot rozpocznie pracę naciśnij przycisk stop, a następnie opcję ,,zatrzymaj ten plan".

W przypadku gdy robot nie porusza się po czarnej powierzchni istnieje możliwość ,,oszukania" urządzenia, aby jeździł po każdej powierzchni.

Aby to zrobić, należy przykleić na czujniki wysokościowe urządzenia kawałek białej kartki, tak aby nie dotykała czujników.

WAŻNE

Po zaklejeniu czujników wysokościowych robot spadnie z wysokości takiej jak schody itp. Pamiętaj, aby przed wykonaniem powyższej czynności upewnić się, że robot nie ma możliwości upadku z wysokości.

RoboJet X-One domyślnie wydaje komunikaty w języku angielskim. Aby zmienić język, należy wejść w ustawienia robota w aplikacji na telefon WeBack. Następnie zaktualizować oprogramowania urządzenia. Po zaktualizowaniu oprogramowania wchodzimy w opcję pakiet głosowy. Wybieramy język polski i czekamy na jego zainstalowanie w urządzeniu.

W przypadku, gdyby robot przestał reagować na wszelkie polecenia, nie ładował się na stacji dokującej oraz nie świeciła się żadna kontrolka - należy podpiąć robota do ładowania, bezpośrednio poprzez zasilacz.

Należy oczyścić czujnik ściany oraz upewnić się, czy nie przylega do niego fabryczna folia ochronna.
Czujnik znajdziemy w prostokątnym okienku na prawym boku zderzaka.

Spróbuj przekręcić laser (część w środku, nie osłonę) palcem lub długopisem i sprawdź, czy się luźno obraca. Jeżeli masz możliwość, przedmuchaj laser sprężonym powietrzem.

SPOSÓB 1

SPOSÓB 2

1. Oczyść metalowe styki zbiornika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również.

1. Jeżeli to nie pomaga, zbiornik na wodę należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę.

2. Spróbuj przepchać otwory podające wodę za pomocą igły ,tak aby weszła do pojemnika, a otwory podające wodę były drożne.

2. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy, aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika. W razie potrzeby czynność powtarzamy.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ