_MG_1821(1659440054).png

RoboJet Duel 3

Konserwacja i czyszczenie

Aplikacja Błędy

Aplikacja

Błędy

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

Zanim obejrzysz film, sprawdź datę zakupu swojego robota Duel 3. Jeśli kupiłeś go przed 1 lutego 2023 roku, możesz podłączyć go do aplikacji Weback. Jeśli kupiłeś go po tej dacie, musisz użyć aplikacji SmartLife. Film pokazuje tylko podłączenie do aplikacji Weback.

Oto kroki, jak podłączyć robota Duel 3 do aplikacji SmartLife:

  1. Pobierz i zainstaluj aplikację SmartLife na swoim smartfonie. IOS, Android.
  2. Otwórz aplikację i utwórz konto lub zaloguj się
  3. Naciśnij przycisk plus (+) w prawym górnym rogu aplikacji i wybierz typ urządzenia (robot sprzątający)
  4. Postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie, aby połączyć robota z siecią Wi-Fi
  5. Nadaj robocie nazwę i dodaj go do odpowiedniego pomieszczenia

Wyczyść czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj do sucha. Następnie wytrzyj w ten sposób sam przedni zderzak urządzenia.

1. Sprawdź, czy urządzenie weszło w tryb parowania.

2. Sprawdź, czy wprowadzane hasło jest poprawne (wielkość liter ma znaczenie).

3. Upewnij się, że router działa w częstotliwości 2,4 GHz1) Jeśli robot nie może połączyć się z aplikacją na telefon, uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem.

Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo, zweryfikuj czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz, czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń.

W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą Internetu.

SPOSÓB 1

SPOSÓB 2

1. Oczyść metalowe styki zbiornika na wodę drobnym papierem ściernym. Styki w urządzeniu również.

1. Jeżeli to nie pomaga, zbiornik na wodę należy zalać roztworem woda + ocet w proporcji 50/50 na minimum godzinę.

2. Spróbuj przepchać otwory podające wodę za pomocą igły ,tak aby weszła do pojemnika, a otwory podające wodę były drożne.

2. Po godzinie otwieramy sylikonową zatyczkę i pozwalamy, aby woda wykropelkowała swobodnie z pojemnika. W razie potrzeby czynność powtarzamy.

W przypadku gdy robot nie porusza się po czarnej powierzchni istnieje możliwość ,,oszukania" urządzenia, aby jeździł po każdej powierzchni.

Aby to zrobić, należy przykleić na czujniki wysokościowe urządzenia kawałek białej kartki, tak aby nie dotykała czujników.

WAŻNE

Po zaklejeniu czujników wysokościowych robot spadnie z wysokości takiej jak schody itp. Pamiętaj, aby przed wykonaniem powyższej czynności upewnić się, że robot nie ma możliwości upadku z wysokości.

1. Podłącz stację dokującą do źródła zasilania.

2. Sprawdź, czy Robot jest właściwie umieszczony w stacji dokującej, popraw umiejscowienie robota.

3. Nie używaj akumulatora przez co najmniej 60 minut lub do całkowitego wystygnięcia.

4. Oczyść styki ładowania znajdujące się od spodu urządzenia przy przednim kole.

1. Sprawdź, czy robot nie jest umieszczony na bardzo ciemnym podłożu - roboty traktują czarny kolor jako uskok z wysokości i nie wjadą na niego. Dotyczy to wszystkich robotów dostępnych na rynku ze wbudowanymi czujnikami wysokościowymi.

2. Wyczyść czujniki wysokościowe znajdujące się od spodu robota wilgotną chusteczką, a następnie wytrzyj je do sucha.

Naładuj robota, ponieważ długość czasu sprzątania będzie się różnić w zależności od wielkości, kształtu pomieszczeń, powierzchni, a także stopnia zabrudzenia.

1. Naładuj robota.

2. Upewnij się, czy robot jest naładowany, aby mógł rozpocząć czyszczenie zgodnie z ustawionym harmonogramem sprzątania.

3. Sprawdź, czy robot jest połączony z siecią WiFi.

1. Wyjmij baterię z urządzenia i pozostaw ją poza robotem przez 30 minut.

2. Jeżeli po podłączeniu robota dalej się nie uruchamia, podłącz go bezpośrednio do ładowania (z pominięciem stacji dokującej) na 24h.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ