wiso.png

Wiso

Błędy

Objawy wskazują na rozładowany akumulator w robocie.

W sytuacji gdy po włączeniu robota przełącznikiem na spodzie urządzenia turbina nie uruchamia się - pozostaw robota włączonego do prądu na przynajmniej 5-6h.
WAŻNE 

Ładowanie powinno być przeprowadzone z włączonym przełącznikiem od spodu w pozycji "I", a turbina nie powinna działać.
Po naładowaniu akumulatora wszystko powinno wrócić do normy.

W sytuacji, gdy robot przysysa się do szyby, ale dioda cały czas miga w niebieskim kolorze sprawdź czy duża ściereczka jest prawidłowo nałożona i czy nigdzie nie ucieka powietrze.
Robot posiada czujnik podciśnienia - jeżeli wytworzone podciśnienie będzie nieprawidłowe robot nie wystartuje.

Brak zasilania - urządzenie korzysta z zasilania awaryjnego.

Sprawdź podłączenie urządzenia do stałego zasilania.

Sprawdź, czy baterie nie są rozładowane.
Jeżeli nie są, wykonaj PAROWANIE PILOTA WISO.
Włącz RoboJet Wiso włącznikiem głównym z tyłu.
Połóż urządzenie na stabilnej powierzchni, np. na blacie.
Poczekaj, aż dioda urządzenia będzie świecić stałym światłem na niebiesko*.
Naciśnij i przytrzymaj dolny zderzak urządzenia z lewej strony oraz jednocześnie wciśnij i przytrzymaj przycisk Start/Stop na uchwycie urządzenia.
Dioda urządzenia zacznie migać w kolorze czerwono – niebieskim*.
Wciśnij na pilocie jednocześnie przycisk „Trybu czyszczenia Z” oraz przycisk „Trybu czyszczenia uporczywego brudu” do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy, a dioda zacznie świecić w kolorze niebieskim.
Wyłącz urządzenie przytrzymując przycisk Start/Stop na uchwycie robota, następnie wyłącz i włącz urządzenie przyciskiem głównym znajdującym się na spodzie robota.
Pilot został sparowany i jest gotowy do użycia.
*Jeżeli dioda na robocie zaświeci się stałym kolorem czerwonym, a robot będzie wydawał sygnały dźwiękowe, procedurę trzeba powtórzyć od punktu 1, zwracając uwagę, aby trzymać wciśnięty dolny zderzak z lewej strony oraz przycisk start/stop przez dłuższy okres czasu.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ