air.png

Air AH-157

Konserwacja i czyszczenie

Aplikacja Błędy

Aplikacja

Błędy

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

Przeprowadź następujące czynności:
1. usuń dane aplikacji z robota poprzez długie naciśnięcie przycisku VAC (z wiatraczkiem).
2. Usuń robota z aplikacji oraz dodać go ponownie.
3. Jeśli powyższe nie rozwiąże problemu, połącz się z aplikacją uruchom tzw. Hotspot (tymczasowy router) na innym telefonie komórkowym i spróbuj ponownie połączyć się z tymczasowym routerem.
Jeśli połączenie przebiegnie prawidłowo, zweryfikuj, czy Twój router główny pracuje w sieci 2.4 Ghz oraz, czy nie ma włączonych wykluczeń lub ograniczeń w dodawaniu dodatkowych urządzeń.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się producentem routera lub dostawcą internetu.

Niekiedy zdarza się, że aplikacje zainstalowane w urządzeniu mobilnym wchodzą w konflikt z aplikacją RoboJet.
Poniżej zamieszczamy kolejne sposoby rozwiązania tego problemu:
1. Zainstaluj aplikację na innym urządzeniu, aby sprawdzić, czy podobny problem będzie nadal występował
2. Przywróć ustawienia fabryczne urządzenia mobilnego i ponownie zainstalować aplikację RoboJet, a następnie pozostałe aplikacje.

Wystarczy przeprowadzić proces parowania wirtualnej ściany z robotem:
1) Włącz robota /powinien być odsunięty od stacji dokującej.
2) Włącz wirtualną ścianę.
3) Dotknij i przytrzymaj przycisk lamy UV, aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy.
4) Wąskim przedmiotem wciśnij i przytrzymaj przycisk znajdujący się z tyłu wirtualnej ściany, do momentu aż robot wyda sygnał dźwiękowy.
Parowanie zakończone.

Robot może zostać zablokowany w pomieszczeniach, w których występują schody, progi lub występuje różnica w wysokości podłogi. Przesuń Robota na równą, płaską powierzchnię.

Sprawdź, czy stacja dokująca jest prawidłowo umiejscowiona, podłączona i czy świeci się na niej dioda ponów ładowanie Robota.

Przedni zderzak jest zablokowany. Sprawdź czy pod zderzakiem nie znajduje się żadne ciało obce. Zweryfikuj czy zderzak po naciśnięciu wraca do pozycji pierwotnej.

Wyłącz Robota na co najmniej 60 minut. Następnie włącz ponownie. Jeśli komunikat jest nadal wyświetlany skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Sprawdź lewe koło, usuń zanieczyszczenia.

Sprawdź prawe koło, usuń zanieczyszczenia.

Sprawdź szczotki boczne (lewą i prawą), usuń zanieczyszczenia.

Wyjmij szczotkę obrotową i usuń zanieczyszczenia takie jak włosy oraz inne elementy utrudniające pracę szczotki oraz elementów mocujących szczotkę.

Sprawdź, czy przednie, małe kółko luźno się obraca. Jeśli wyczujesz opór, wykonaj poniższe czynności:

1) Odkręć dwie śrubki mocujące obudowę kółka,

2) Zdejmij obudowę kółka i dokładnie wyczyść cały element,

3) Przykręć obudowę śrubkami, uważając, aby nie wkręcić ich za mocno (kółko powinno się luźno obracać). Robot powinien działać prawidłowo.

Jeśli powyższe nie pomogło, wykonaj dodatkowe czynności jak poniżej:

1) "Pacnij" kilka razy w zderzak,

2) Jeśli to nie pomoże, należy go zdjąć, chwytając od spodu za dwa odstające zaczepy i lekko pociągnąć do góry, Zderzak powinien bez problemu zejść. Należy przetrzeć zderzak od środka oraz elementy robota, o które zderzak się opiera. Należy przedmuchać czujniki zbliżeniowe robota. Założyć zderzak tak jak poprzednio. Jeśli powyższe nie pomoże możliwe, że trzeba dokonać lekkiej regulacji kół opisanej poniżej: 1) Odwracamy robota do góry kołami. 2) Wyłączamy robota.

3) Ustawiamy robota zbiornikiem na kurz w swoją stronę.

4) Odkręcamy śrubkę mocowani klapki koła oznaczoną literą R.

5) Wyciągamy klapkę.

6) W górnej części wnęki koła znajduje się plastikowe zabezpieczenie, wyciągamy je ze zwróceniem uwagi, w jaki sposób jest umiejscowione wycięcie.

7) Wyciągamy koło z wnęki, uważając, aby nie odpiąć kostki elektrycznej.

8) W głębi wnęki znajduje się metalowa blaszka, którą należy odgiąć w kierunku górnym prawie do położenia poziomego.

9) Wkładamy koło z powrotem do wnęki.

10) Plastikowe zabezpieczenie umieszczamy na swoim miejscu tak, aby idealnie pasowało do wnęki.

11) Zakładamy klapkę koła z oznaczeniem R i przykręcamy śrubkę.

12) Analogicznie postępujemy przy drugim kole.

Wystarczy przeprowadzić proces parowania stacji dokującej z robotem:
1) Włącz robota /powinien być odsunięty stacji dokującej
2) Naciśnij i przytrzymaj przycisk lampy UV, na wyświetlaczu robota pojawi się napis Cd
3) Naciśnij i przytrzymaj przycisk Time na stacji dokującej, aż robot wyda dwukrotnie sygnał dźwiękowy
Parowanie zakończone.

1. Wyjmij szczotki główne i sprawdź, czy coś nie blokuje ich swobodnego ruchu.
2. Sprawdź, czy są poprawnie zamontowana
3. Sprawdź, w jakim stanie są łożyska (czy gumy nie są wytarte i nie kwalifikują się do wymiany)

1. Sprawdź, czy funkcja UV jest włączona - naciśnij przycisk UV na urządzeniu
2. Jeżeli jest włączona, sprawdź, czy turbina wraz z pojemnikiem jest poprawnie zamontowana w urządzeniu

1. Sprawdź, w jakim stanie jest filtr HEPA - jeżeli wymaga wymiany - zrób to.
2. Sprawdź, czy do turbiny nie dostało się ciało obce i czy łopatki wirnika obracają się swobodnie
Wykonaj konserwację urządzenia poprzez jego dokładne wyczyszczenie.

1. Sprawdź czy robot jest podłączony do lokalnej sieci Wi-Fi.
2. Jeżeli nie, podłącz go.
3. Harmonogram nie będzie działał poprawnie, jeżeli robot nie jest połączony z siecią Wi-Fi.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ