duel.png

Duel

Konserwacja i czyszczenie

Błędy

Błędy

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

Wyczyść czujniki wysokości znajdujące się na spodzie robota.

Sprawdź czy pomiędzy czujnikami w zderzaku, a ich osłoną nie znajduje się żadne ciało obce.
Zweryfikuj czy zderzak po jego naciśnięciu wraca do pozycji pierwotnej.

1. Włącz urządzenie.

2. Wyjmij baterię na 20 minut i włóż ją z powrotem do urządzenia.

1. Wyjmij obie szczotki główne
2. Usuń zanieczyszczenia oraz inne elementy utrudniające pracę z obu szczotek, oraz elementów mocujących szczotki.

1. Sprawdź czy w turbinie zasysającej (w tylnej części pojemnika odpadki) nie znajdują się żadne obce ciała i czy działa prawidłowo
2. Możesz to sprawdzić przykładająca rękę z tyłu urządzenia podczas jego pracy
3. Powiew powietrza oznacza, że turbina pracuje.
4. Dodatkowo możesz wyjąć oraz wyczyścić turbinę z pojemnika naciskając przycisk zwalniający blokadę, turbina powinna się wysunąć.

Naładuj urządzenie bezpośrednio ładowarką (z pominięciem stacji dokującej) przed ponownym użyciem.>

1. Zablokowanie jednego z kół jezdnych.
2. Odblokuj koło - spróbuj się przeczyścić i delikatnie poruszyć.

Sprawdź, czy oba koła dotykają podłoża. 

Wyłącz urządzenie, wyjmij baterię na 20 minut i włóż z powrotem do urządzenia Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Sprawdź spód odkurzacza i usuń wszelkie zanieczyszczenia zarówno ze szczotek głównych jak i z kół jezdnych.

Sprawdź pojemnik na odpadki i umieść go ponownie w urządzeniu.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ