sensual.png

Sensual

Konserwacja i czyszczenie

Błędy

Błędy

1. Wyjmij szczotki boczne i usuń nawinięte włosy i inne zebrane zanieczyszczenia

2. Wyjmij szczotkę główną i usuń wszystkie zanieczyszczenia.

3. Wyjmij przednie koło i usuń nagromadzony kurz oraz inne zanieczyszczenia

4. Wymień filtr w swoim urządzeniu - zaleca się wymianę co 3 miesiące, aby nie doprowadzić do uszkodzenia turbiny.

5. Pamiętaj o czyszczeniu czujników wysokościowych znajdujących się od spodu urządzenia - na nich także osadza się kurz i inne zanieczyszczenia.

Wyczyść czujniki wysokości znajdujące się na spodzie robota.

Wyjmij obie szczotki główne i usuń zanieczyszczenia takie jak włosy oraz inne elementy utrudniające pracę z obu szczotek głównych, oraz elementów mocujących szczotki.

Naładuj urządzenie bezpośrednio ładowarką (z pominięciem stacji dokującej) przed ponownym użyciem.

Zablokowanie jednego z kół jezdnych.
Odblokuj koło - spróbuj się przeczyścić i delikatnie poruszyć.
Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Sprawdź, czy prawidłowo został podłączony pojemnik na śmieci.
Sprawdź, czy w turbinie zasysającej (w tylnej części pojemnika na odpadki) nie znajdują się żadne obce ciała i czy działa prawidłowo.
Możesz to sprawdzić przykładająca rękę z tyłu urządzenia podczas jego pracy.
Powiew powietrza oznacza, że turbina pracuje.

Aby pilot zaczął działać, wystarczy przeprowadzić proces parowania pilota z robotem:
1. Naciśnij przycisk ,,ENTER” na pilocie na ok. 3-5 sekund.
2. Trzymając przycisk ,,ENTER” na pilocie włącz robota (przełącznikiem z boku).
3. Robot powinien wydać dwa razy dźwięk (BIP…BIP), który oznacza parowanie pilota.
4. Jeśli nie słychać dźwięku wyłączyć robota i spróbuj jeszcze raz.

Wyjmij baterię z robota. Następnie podegnij z wyczuciem styki baterii wychodzące z robota. Włóż ponownie baterię do urządzenia i podłącz robota do ładowania.

Wyjmij baterię z robota. Następnie podegnij z wyczuciem styki baterii wychodzące z robota. Przeczyść styki na baterii. Włóż ponownie baterię do urządzenia i podłącz robota do ładowania. Po naładowaniu urządzenia uruchom je ponownie. Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Odkręć śrubę zabezpieczającą szczotkę boczną i energicznym ruchem wyciągnij ją.
Usuń nagromadzone zanieczyszczenia - włosy, nici itd.
Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Wyjmij baterię z urządzenia i pozostaw ją poza urządzeniem na 30min (jeżeli jest ciepła to do czasu ostygnięcia). Jeżeli problem nie ustąpi skontaktuj się ze wsparciem technicznym RoboJet.

Informacje dodatkowe

D

DOSTAWA

Zamówienia złożone i opłacone do godziny 12:30 wysyłane są tego samego dnia.

P

PŁATNOŚĆ

Przelewem, przy odbiorze, Blik, Google Pay, Apple Pay, Przelewy24, raty 0%.

G

GWARANCJA

24 miesiące dla Klientów indywidualnych.

12 miesięcy dla Klientów biznesowych.

S

SERWIS

Działamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z

ZWROT

14 dni na zwrot kupionego urządzenia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
F

WYŚLIJ FORMULARZ

Chcesz nam coś napisać? Wyślij formularz!

PRZEJDŹ DO FORMULARZA

Potrzebujesz więcej informacji?

Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

O

ONLINE

Napisz do nas na chacie.


DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
T

TELEFONICZNIE

S

STACJONARNIE

Wpadnij do nas na kawkę:
ul. Wspólna droga 8,
05-850 Jawczyce
Czynne pn-pt: 9:00-16:00

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ